Archief - BMW 3.16TI compact 2004 LPI

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

lesswoods

Legacy Member
Poging tot verkoop hier op het forum.
Staat ook op kapaza en 2dehands, maar daar wordt de BMW-rubriek redelijk overdonderd en staat men advertentie na een paar uur al op de 5e pagina...

BMW 3.16TI compact
BJ 2004
bijna 77.000 km
Met LPI-installatie, zeer zuinig
(nadeel : tank in de koffer)

Dat is ook ineens de reden van verkoop. Hij is te klein geworden nu we aan het verbouwen zijn. Daarom op zoek naar een (oude) bestelwagen.
Zou zonde zijn om hem te beschadigen door hem vol te proppen met bouwafval.

Krijgt nog groot onderhoud en wordt uiteraard gekeurd voor de verkoop
Met car-pass.


Vraagprijs : 13.250€
(Laat me aub weten of dit een redelijke prijs is, dit is de adviesprijs van men BMW-dealer)

Foto's te vinden op kapaza : http://www.kapaza.be/detail/8666432/

Te bekijken te Antwerpen-centrum of Hoogstraten

NoizeSuppressor

Legacy Member
Dat is een zeer redelijke prijs. Ik zou er zeker niet teveel vanaf doen want hiervoor moet hij wel weggeraken...

Fearke

Legacy Member
mooie wagen , goede prijs alleen zonde van de lpi , rij zelf ook met een 316 en deze verbruikt maar 6-7liter , tenzij je natuurlijk megaveel km doet :)
good luck nog met de verkoop van je wagen hier

lesswoods

Legacy Member
Zonde van de lpi is het zeker niet, volle tank is goed voor 600km en kost een 28euro.
Enkel zonde van de kofferruimte die verloren gaat...

Yargo

Legacy Member
Het is precies een ringtank. De bedoeling van zulke tanks is denk ik om in de plaats van het reservewiel te steken. Misschien kan je u de kost van een nieuwe wagen besparen en gewoon een tank kopen die op de plaats van uw reservewiel zit? Dit zal u heel wat kofferruimte besparen.

balbe

Legacy Member
damn mooie wagen. moet je zeker wegkrijgen voor die prijs.

(had ik zelf ook niet megaveel kofferruimte nodig zou ik ze zelf kopen)

hoeveel liter gaat er in die tank? anders kan je dat mss laten wisselen tegen een ringtank in de plaats van de reservewiel. trouwens zoals hij nu geplaatst is kan je zelfs niet aan je reservewiel geraken precies :s

lesswoods

Legacy Member
Ben eens gaan horen om de ringtank (of een kleinere) op plaats van reservewiel te steken, maar bij een compact gaat dat niet... reservewiel zit onder de wagen en dan zou de tank te laag bij de grond hangen.

Kleinere tank ik ook een optie, maar dan moet je uiteraard meer gaan tanken.
(deze tank is 67 liter)

Spijtig dat we geen plaats hebben voor een 2de wagen (Antwerpen-centrum), anders zou ik deze gewoon houden en een camionette bijkopen voor tijdens de renovatie.

lesswoods

Legacy Member
K woon in antwerpen-centrum, geen plaats dus...
k kan misschien een bewonerskaart aanvragen voor nen aanhangwagen, maar kvrees dat da nie zal pakken...

lesswoods

Legacy Member
TOPIC MAG DICHT wegens geen interesse hier...toch bedankt voor de reacties !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan