Archief - BLIKKENKOELER MAES, IDEAAL VOOR FESTIVALS!!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sjonneke100

Legacy Member
foto staat erbij, en wat bedoel je met uitleg?

5 euro incl is meeneemprijs en @ incubus: zoals jij het zegt zitten ze die zakken precies uit te delen zoals gratis plastiek zakskes, wat niet het geval is :)

het is echt ideaal voor festivals

roslar

Legacy Member
Ik denk dat als je twee bakken kocht, dan kreeg je dat toe ofzo.

Op mijn weekendwerk is dat zo. Al eindje niet meer geweest met de blok.

menlor

Legacy Member
ahja zo eentje, kdacht da da iets speciaal ging zijn. Ni een koel houder ma een koel maker ^^

Icanus

Legacy Member
Zoals alles dat ge ergens gratis bijkrijgt staat daar altijd in kleine letterkes op 'mag niet afzonderlijk verkocht worden'

maw: ILLEGALE VERKOOP

sjonneke100

Legacy Member
ik heb hem zelf gekocht, voor 5 euro. omdat ik normaal naar werchter ging, maar door omstandigheden kan ik niet gaan, dus daarom verkoop ik het weer.

ik wist niet dat je het bij iets gratis kreeg

Mr.S

Legacy Member
Icanus zei:
Zoals alles dat ge ergens gratis bijkrijgt staat daar altijd in kleine letterkes op 'mag niet afzonderlijk verkocht worden'

maw: ILLEGALE VERKOOP
Mag niet afzonderlijk verkocht worden in de winkel.

Daarbuiten moogt gij daar mee doen wat ge wilt...

Icanus

Legacy Member
Inderdaad, mijn oprechte excuses. Ik liep was pissig en zin om te zagen :)

sjonneke100

Legacy Member
geen probs man, tzijn examens en ik kan tegenwoordig ook ferm uit de hoek komen ;)

Svenny007

Legacy Member
eigenlijk is het niet meer dan een opvouwbare frigobox"zak"
enkele koelelementen er bij en je drank blijft cool

gnat

Legacy Member
Svenny007 zei:
eigenlijk is het niet meer dan een opvouwbare frigobox"zak"
enkele koelelementen er bij en je drank blijft cool

ik snap het ni, wilde da ne keer uitleggen?

Svenny007

Legacy Member
gnat zei:
ik snap het ni, wilde da ne keer uitleggen?

frigobox = koelbox = doos van isolerend materiaal met deksel waarin dranken en levensmiddelen koel worden gehouden

koelelement = plastieken blok met gel ofzo in dat je in de vriezer laat bevriezen om achteraf in de koelbox te steken tussen je dranken of levensmiddelen :baard:

ZeeraaR

Legacy Member
sjonneke100 zei:
ik heb hem zelf gekocht, voor 5 euro. omdat ik normaal naar werchter ging, maar door omstandigheden kan ik niet gaan, dus daarom verkoop ik het weer.

ik wist niet dat je het bij iets gratis kreeg

Naar ik mij meen te herinneren mag je geeneens eigen drank meenemen op de weide, en al zeker geen blik of glas.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan