IznoGouD
Legacy Member
Ik verkoop dus deze autoradio.
De radio is een maand gebruikt geweest in een nieuwe auto.
Ik kocht een ingebouwd multimediasysteem dus kan er niets meer mee doen.
Meer info..
Geen idee wat die nog waard is, er is ook geen factuur van aangezien die in de auto zat die ik kocht.
Wel heb ik de originele verpakking.
EDIT: vanaf 25€ bieden aub.
De radio is een maand gebruikt geweest in een nieuwe auto.
Ik kocht een ingebouwd multimediasysteem dus kan er niets meer mee doen.
Meer info..
Geen idee wat die nog waard is, er is ook geen factuur van aangezien die in de auto zat die ik kocht.
Wel heb ik de originele verpakking.
EDIT: vanaf 25€ bieden aub.