Zorofroozo
Legacy Member
Bij deze verkoop ik graag de derde comic van Black Sad. Zijn losstaande verhalen dus ook goed als je de vorige niet gelezen hebt
Een echte topper deze strip. Helaas dubbel aangekocht. Is dus nog nooit gelezen en in mint conditie. Gekocht op de boekenbeurs vorige week.
Heb hem zelf 9,50€ betaald, minimum bod graag 5€, meeneem prijs 8€. Excl verzending.
Heb hem zelf 9,50€ betaald, minimum bod graag 5€, meeneem prijs 8€. Excl verzending.