Archief - Beginnerspakket akoestische gitaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RevenGe.be

Legacy Member
Anderhalf jaar geleden wou ik gitaar spelen, en heb ik een beginnerspakket van Stagg gekocht. Dit paket bestond uit: Een Stagg Western Guitar, een draagtas, een extra set snaren, een stemfluitje en een draagband. Dit pakket kostte mij toen 130€. Het stemmen lukte niet met het stemfluitje, en ik heb ook nog een Boss TU-80 Tuner & Metronome gekocht om mijn gitaar te stemmen, t.w.v. 35€.

Op de gitaar is in totaal 4 maanden gespeeld, en ze heeft 1 jaar en 2 maanden gewoon in de zak gezeten. De originele Stagg snaren die erop zaten zijn wel vervangen door kwaliteitssnaren van Elixir.

Nu verkoop ik:
* Stagg Handmade Western Guitar (Voor de geinteresseerden: Serial number 0405/140): Nog in perfecte staat, de originele Stagg snaren die erop zaten bij de aankoop zijn vervangen door kwaliteitssnaren van Elixir. Deze Elixirs zijn nog in perfecte staat: geen roest, geen krassen, geen breukjes, ...
* Draagtas: Niet van uitermate goede kwaliteit, maar ze kan dienen.
* Reservesnaren van Stagg, maar nooit gebruikt omdat ik ze niet goed vind.
* Een stemfluitje
* Draagband voor de gitaar
* Kwaliteitstuner van Boss (Boss TU-80 Tuner & Metronome) die tevens ook een metronoomfunctie bevat. Dit stemkastje kan ook voor een elektrische gitaar gebruikt worden.
* Een aantal plectrums van Elixir, Dunlop en Fender

Foto's:
http://users.telenet.be/stevengoovaerts/Steven Goovaerts/

Minimumprijs: 90€
Meeneemprijs: 120€

Enkel afhaling mogelijk (Kan ze ook brengen als het niet te ver is, en mits vergoeding)

Happy Bidding !

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Heb wel interesse maar vind de prijzen beetje te hoog :o

grtz

RevenGe.be

Legacy Member
Kheb nog op Kapaza, 2dehands en Tones gezet.
Mr de prijzen te hoog ?
Kweetnie zu :-) Gitaarpakket heeft mij 130€ gekocht, stemkasken 35€ en dan die plectrums nog 10€ ofzo.
Totaal zelf 175€ aan uitgegeven.
Dan vind ik 90€ minimumprijs toch redelijk ? xD

Welke prijs had jij dan in uw gedachten ?:)

Grtz

RevenGe.be

Legacy Member
Liefst wel :)
Kheb 4 maand gitaar gespeeld, maar t interesseerde mij eig niet, en twas niets voor mij (kan ook geen noten lezen:p )
Drmee zou ik liefst alles in 1x verkopen :)

Grtz

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Ik wil je 80euro geven en dan kunnen we ergens afspreken tussen dendermonde en kapelle-op-den-bos.

Grtz

RevenGe.be

Legacy Member
Bod genoteerd :)
Ik hou het nog wel ff open, tzit onder mijn minimumprijs, en kheb de gitaar op 4 sites te koop gesteld. Kga de verkoop nog openlaten tot morgenavond 18.00u, en dan laat ik u zeker iets weten :)

Grtz

CreaTe@SoF2

Legacy Member
kej 90 euro maxbod als je meteen afsluit.. is voor verjaardag morgen. (voor mijn part hou je het bakje bij...)

grtz

RevenGe.be

Legacy Member
Wil beetje meer inzicht op de situatie eig, wnt begrijp nie echt wrm het allemaal zo snel moet gaan :O

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Thx nice deal!

Spijtig genoeg is er één nadeel... nu hebk hier constant getokkel aan m'n kop grrr :p

grtz!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan