Hij is verkocht.
Op zaterdag 6 juni 2015 om 13:02:38, had ik jou een mail gestuurd met bijbehorende foto's, geen reactie op gekregen. Ik had zelfs een PM gestuurd dat de mail verstuurd was.
Je bent meerdere keren online geweest, ook nadat ik had gepost dat ik op een reactie wacht van jou. Geen reactie gekregen.
Had je een reactie gegeven op mijn mail of post dan had ik hem opzij gehouden.
Ik was er van uit gegaan omdat jij de afbeeldingen had gekregen en online was geweest en niets had gezegd, dat je geen interesse had omdat de tent niet in voldoende staat was voor jou.
Ik had zeker niet verwacht dat je er diezelfde zondag nog zou omkomen, maar enige reactie op mijn mail had leuk geweest.