b013421
Legacy Member
Na een paar jaar niet meer te spelen heb ik besloten om mijn basguitar te verkopen.
Het is een washburn die ik in '98 gekocht heb voor 28.000fr , heb het ticketje wel niet meer maar de bass en assecoires zijn allemaal in deftige staat.
De bas:
http://img262.imageshack.us/img262/1914/1004196cq7.jpg
http://img89.imageshack.us/img89/7757/1004198ma1.jpg
http://img256.imageshack.us/img256/1396/1004200cc8.jpg
http://img137.imageshack.us/img137/3050/1004202fy6.jpg
Speakers :
http://img135.imageshack.us/img135/5176/1004207tv9.jpg
http://img340.imageshack.us/img340/8117/1004208nt6.jpg
http://img512.imageshack.us/img512/6230/1004210xx1.jpg
Pedal en boeken :
http://img509.imageshack.us/img509/2236/1004206xv7.jpg
http://img210.imageshack.us/img210/8306/1004205jm0.jpg
Ik zou normaal geen probleem hebben om ergens af te spreken in de buurt van Gent.
Het is een washburn die ik in '98 gekocht heb voor 28.000fr , heb het ticketje wel niet meer maar de bass en assecoires zijn allemaal in deftige staat.
De bas:
http://img262.imageshack.us/img262/1914/1004196cq7.jpg
http://img89.imageshack.us/img89/7757/1004198ma1.jpg
http://img256.imageshack.us/img256/1396/1004200cc8.jpg
http://img137.imageshack.us/img137/3050/1004202fy6.jpg
Speakers :
http://img135.imageshack.us/img135/5176/1004207tv9.jpg
http://img340.imageshack.us/img340/8117/1004208nt6.jpg
http://img512.imageshack.us/img512/6230/1004210xx1.jpg
Pedal en boeken :
http://img509.imageshack.us/img509/2236/1004206xv7.jpg
http://img210.imageshack.us/img210/8306/1004205jm0.jpg
Ik zou normaal geen probleem hebben om ergens af te spreken in de buurt van Gent.