Archief - balance for pay pal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SuperstarDragon

Legacy Member
hallo
heeft iemand geld nodig op zijn pay pal account.
Ik kan het verkopen .
mail [email protected]
rekening nummer:733-0021169-53

geld liefs overmaken via online banking + screenshot dan kan ik ommidelijk het verschuldig bedrag sturen.

replay als je in dit offer intressert

Gamer

Legacy Member
Je kan dit toch laten overschrijven op je rekening ?
Over welk bedrag praat je ?

dragonflo

Legacy Member
geld mag je bij mijn weten niet verkopen,de mensen mogen u alleen belonen voor u diensten.

XerberuZ

Legacy Member
als hij het naar zijn eigen rekening stort draagt hij de kosten,
als em die overschrijft naar een ander zijn paypal en die betaald hem op zijn bankrekening doet hij geen verlies en heeft de ander geld op zijn paypal staan zonder dat em visa nodig heeft

NoizeSuppressor

Legacy Member
floriswittoeck zei:
geld mag je bij mijn weten niet verkopen,de mensen mogen u alleen belonen voor u diensten.

Kerel, wtf???

Wat een gezeik hier, ik doe dit ook geregeld omdat het sneller is dan de +- 8 dagen die Paypal nodig heeft + bank om het geld over te maken, en als 't onder de 100 euro is kost het geld. Der is niets mis met zijn oproep dus ik snap al dat gezever niet sorry :wtf:

JaVae

Legacy Member
ik denk gewoon dat het een beetje ongelukkig is uitgedrukt in de eerste post :-)

als je gewoon had gezegd:

iemand geld nodig op paypal? ik heb nog XX euro erop staan die ik niet meer gebruik.

door over paypal "credits" etc te praten had ik ook niet direct door wat je bedoelde :)

pîwipo

Legacy Member
Met zo'n post kom je ook niet ver hoor, tis kerstmis, waar is de vriendelijkheid...
Maar nu weten we tenminste waar 't om draait, die mensen (de meesten toch) replyen hier enkel om te helpen.

pîwipo

Legacy Member
Man man, 'k denk wel dat deze dienst hier door velen geapprecieerd worden hoor, je moet gewoon niet zo vlug op je paard springen, zo bereik je niet veel klanten.

Frado2005

Legacy Member
floriswittoeck zei:
geld mag je bij mijn weten niet verkopen,de mensen mogen u alleen belonen voor u diensten.

wa voor nen zever is da nu weer. Blijft gij maar op zwam..
Laat die mens zijn paypal krediet 'verkopen', hoewel het eerder ruil is.
gl met de verkoop!

SuperstarDragon

Legacy Member
het maakt niet uit wat de onwetende hier zagen de mensen die begrijpen is al voldoende voor mij . Maakt maar zoveel mogelijk of topic van.
geïnteresseerde kunnen mij een pm sturen.

piotke

Legacy Member
Onder de 10 euro is het 1 euro. Zodra je meer dan 25 euro doorstuurd naar iemand zijn de kosten ook ongeveer 1 euro, dusja...

EN 8 dagen, de keren dat ik geld van paypal naar bankrekening stuur is dat op 4 WERKdagen gebeurd. Zowel naar mijn Fortis, KBC als Argenta rekeningen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan