Frado2005
Legacy Member
20 november, metropolis antwerpen, duoticket @ 20h.
Gewonnen via Mine.be, maar zelf kan ik niet gaan. Het werkt met een guestlist,waar je dan gewoon je naam moet zeggen.
Heb ervaring genoeg met zo'n systemen, dus gewoon mijn naam zeggen is voldoende om binnen te mogen...
Doe een bod
Gewonnen via Mine.be, maar zelf kan ik niet gaan. Het werkt met een guestlist,waar je dan gewoon je naam moet zeggen.
Heb ervaring genoeg met zo'n systemen, dus gewoon mijn naam zeggen is voldoende om binnen te mogen...
Doe een bod

. Als er de 19e niks anders komt mag jij ze hebben