homie6080
Legacy Member
Hierbij verkoop ik een airconditioner die al enige tijd stil staat in onze garage.
De airco komt met de benodigde buis van +-1m/1.5 wel beschadigd maar kan nog perfect worden gebruikt!
Zou niet weten wat ik ervoor moet vragen dus zou zeggen bieden vanaf €50 (afhalen te Vilvoorde)
http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/20140527_164837.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/20140527_164902.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/20140527_164938.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/20140527_164850.jpg
De airco komt met de benodigde buis van +-1m/1.5 wel beschadigd maar kan nog perfect worden gebruikt!
Zou niet weten wat ik ervoor moet vragen dus zou zeggen bieden vanaf €50 (afhalen te Vilvoorde)
http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/20140527_164837.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/20140527_164902.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/20140527_164938.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/20140527_164850.jpg