Lionel
Legacy Member
Hi all,
Bij deze men apple tv te koop..
Gekregen voor Bday ( 25 jan ), heeft even in de doos gelegen, recentelijk geinstalleerd maar gebruik deze helemaal niet...
Doos komt erbij , denk garantie ook moetk nog nakijken..
Minimum 70 excl.
Meeneem 80 excl.
Greetz
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
Bij deze men apple tv te koop..
Gekregen voor Bday ( 25 jan ), heeft even in de doos gelegen, recentelijk geinstalleerd maar gebruik deze helemaal niet...
Doos komt erbij , denk garantie ook moetk nog nakijken..
Minimum 70 excl.
Meeneem 80 excl.
Greetz
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk