Archief - Aoyue 937 soldeerstation

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

shorty_911

Legacy Member
Hallo,

Ik heb onlangs op samenkopen.net 3 soldeerstations gekocht waarvan 1 voor mezelf
1 iemand heeft echter afgehaakt nadat ik de goederen al ontvangen had
dus bij deze heb ik 1 soldeerstation, samen met een assortiment van 5 soldeerpunten op overschot

het gaat om deze producten:

- Aoyue 937: http://www.samenkopen.net/action_product/396065/531907
Digitaal (microprocessor) geregeld soldeerstation met display voor temperatuursaanduiding

- soldeerpunten: http://www.samenkopen.net/action_product/396065/315165

alles is nieuw en in verpakking
vorige week aangekocht en nog 1 jaar garantie
prijzen staan vast zoals ik ze heb aangekocht:
- soldeerstation: 41 euro
- soldeerpunten: 17,5 euro

afhaling is mogelijk in Erpe-Mere of Londerzeel
eventuele levering is bespreekbaar

grts

cYberJ

Legacy Member
interesse hier in soldeerpunten. Heb een jaar geleden ook een Aoyue soldeerstation gekocht op SK.net, maar dan de niet digitale versie.

Wat zouden de verzendkosten zijn?

dekleine1

Legacy Member
is die soldeerbout nieuw en eventueel in de verpakking?

ik ben afkomstig van londerzeel... indien een mooie prijs kom ik hem wel afhalen

shorty_911

Legacy Member
@ cYberJ: soldeerpunten passen perfect in een envelop (eventueel in bubbel-envelop), dus zolang ze het toegelaten gewicht voor een normale verzending niet overschrijden, hoeft er enkel een gewone postzegel op
ik volg de prijzen voor brieven niet echt op de voet, maar ik dacht dat dit ergens rond de 0,52 euro lag?
iemand die zowel soldeerstation als de punten wenst krijgt echter wel voorrang

@dekleine1: dat soldeerstation is volledig nieuw en nooit uit de verpakking gehaald (zoals vermeld in de beschrijving)
prijs staat echter vast en bedraagt dezelfde als deze in de inkoopactie op samenkopen.net
waarom? deze prijs is zowiezo al voordelig daar het om een inkoopactie gaat
bovendien werd deze georganiseerd vanuit Nederland, dus heb ik de kosten al moeten dragen om alles naar hier te krijgen
ik denk dat dit geen oneerlijk verzoek is? :)

@piotke: zie hierboven

Ruben182

Legacy Member
Heb je mss toevallig ook de bout apart? :) Dus het deel dat je in het station moet pluggen.
Die van mij is een keer gevallen en nu is de schroefdraad in dat handvat kapot en met lijm komt het steeds terug los door de warmte..
En dat kan je nergens apart bestellen eh:s

Aoyue is zeker een goed merk.. en dit is wel een koopje!
Dus free upke als je de bout zelf niet wegdoet;)

shorty_911

Legacy Member
sorry, ik verkoop enkel het complete station
tenzij er iemand geïnteresseerd zou zijn in alles behalve de bout, maar dat btwijfel ik ten zeerste ;)

coppermine

Legacy Member
damn jammer dat je zover woont, heb dringend een nieuwe nodig en dit is echt wel een superprijs :(

*free up*

shorty_911

Legacy Member
coppermine zei:
damn jammer dat je zover woont, heb dringend een nieuwe nodig en dit is echt wel een superprijs :(

*free up*
Tongeren is idd wat ver, dichtste dat ik kom is Vilvoorde
maar da blijft nog altijd een hele eind

shorty_911

Legacy Member
dat moet lukken ;-)
als ik naar gent zou komen, kan ik het je waarschijnlijk even goed aan huis brengen

zondag moet ik in gavere zijn als ik me niet vergis
dus als het voor jou dan past, kan ik wel even een omwegje maken

verdere afhandeling via pm ;-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan