Tweety501
Legacy Member
Hoi,
Wegens opkuis verkoop ik mijn Amerikaanse brievenbus.
Ik heb ze ooit gekocht, maar nooit gebruikt. Ze heeft altijd op de kast gestaan, en is dus in perfecte staat.
Het is een officiële bus, dus je mag ze als echte brievenbus ook gebruiken.
Pics te vinden op
http://www.vcnet.be/pics/IMG_5133.JPG
http://www.vcnet.be/pics/IMG_5134.JPG
Prijs:
Minprijs: 20
Meeneem: 30
Als het kan afhalen. Regio Puurs, Bornem
Of Mechelen
Indien niet ver, wil ik afspreken: vb Sint-Niklaas, of Dendermonde
Opsturen zie ik niet direct zitten, tenzij het echt moet. Dan komen er nog verzendingskosten bij.
Vragen: shoot..
Groetjes,
Tweety
Wegens opkuis verkoop ik mijn Amerikaanse brievenbus.
Ik heb ze ooit gekocht, maar nooit gebruikt. Ze heeft altijd op de kast gestaan, en is dus in perfecte staat.
Het is een officiële bus, dus je mag ze als echte brievenbus ook gebruiken.
Pics te vinden op
http://www.vcnet.be/pics/IMG_5133.JPG
http://www.vcnet.be/pics/IMG_5134.JPG
Prijs:
Minprijs: 20
Meeneem: 30
Als het kan afhalen. Regio Puurs, Bornem
Of Mechelen
Indien niet ver, wil ik afspreken: vb Sint-Niklaas, of Dendermonde
Opsturen zie ik niet direct zitten, tenzij het echt moet. Dan komen er nog verzendingskosten bij.
Vragen: shoot..
Groetjes,
Tweety
