Spuddy
Legacy Member
Vorig jaar gekocht in de kringloopwinkel 2de hands aan 50€. Wou eens een poging wagen gitaar te leren spelen maar da valt serieus tegen. Ik beef veel te hard. Zou graag nog de aankoopprijs van 50 euro ervoor krijgen. Opsturen zie ik nie echt zitten. Afhalen kan in Gent. Geen opbergtas, enkel de gitaar. Aan de gitaar zelf mankeerd niks.


