Spuddy
Legacy Member
1ste poging mislukt, koper daagt niet op met negative itrader tot gevolg.
Betreft een gitaar die ik heb aangekocht in de kringloopwinkel(2dehands) voor 50euro. Maar ben tot de vaststelling gekomen dat het niks voor mij is, ik beef te veel.
Der staat geen merk op.
Minprijs: 30€
meeneem: 50€
Gezien het formaat enkel afhalen te Gent. Kan eventueel brengen tegen vergoeding voor benzine maar nu ook weer niet naar den andere kant van belgie.
Betreft een gitaar die ik heb aangekocht in de kringloopwinkel(2dehands) voor 50euro. Maar ben tot de vaststelling gekomen dat het niks voor mij is, ik beef te veel.
Der staat geen merk op.
Minprijs: 30€
meeneem: 50€
Gezien het formaat enkel afhalen te Gent. Kan eventueel brengen tegen vergoeding voor benzine maar nu ook weer niet naar den andere kant van belgie.