DaCrashOveride
Legacy Member
Heb dus een t-shirt van akademiks te koop...
Nog nooit gedragen, grootste miskoop ooit... Wou er ooit eens met naar la rocca gaan, maar toch maar niet gedaan XD
Is een 2XL...
Foto's:
http://img238.imageshack.us/img238/9767/fotos0001hz1.jpg
http://img515.imageshack.us/img515/183/fotos0004ib2.jpg
http://img515.imageshack.us/img515/5793/fotos0003dm4.jpg
Prijs: 25€ inc...
Nog nooit gedragen, grootste miskoop ooit... Wou er ooit eens met naar la rocca gaan, maar toch maar niet gedaan XD
Is een 2XL...
Foto's:
http://img238.imageshack.us/img238/9767/fotos0001hz1.jpg
http://img515.imageshack.us/img515/183/fotos0004ib2.jpg
http://img515.imageshack.us/img515/5793/fotos0003dm4.jpg
Prijs: 25€ inc...