Magaly
Legacy Member
Hier 6 oude GSM's ( voor onderdelen of voor verzameling ?? )
Zoals je ziet , werken er 5 van , nr6 ( aan de rechterkant ) krijg ik niet aan de praat , maar normaal gezien werkt hij.
Allemaal met lader , zonder gebruiksaanwijzing
Als toetje krijg je er 2 foto toestellen boven op.
Dat aan de linkerkant is er nog ééntje voor fotorolletjes !!! De andere weet ik niet meer.
Van deze heb geen kabels of gebruiksaanwijzing .
Screenshot by Lightshot
Zoals je ziet , werken er 5 van , nr6 ( aan de rechterkant ) krijg ik niet aan de praat , maar normaal gezien werkt hij.
Allemaal met lader , zonder gebruiksaanwijzing
Als toetje krijg je er 2 foto toestellen boven op.
Dat aan de linkerkant is er nog ééntje voor fotorolletjes !!! De andere weet ik niet meer.
Van deze heb geen kabels of gebruiksaanwijzing .
Screenshot by Lightshot