S.conceiçao7
Legacy Member
heb ik gekregen voor verjaardag paar maand terug
is nog geldig tot 24 nov. 07.
tegen een GOED bod verkoop ik hem .
dus ik behoud me het recht ...etc
(anders koop ik er wel stranglehold of crysis, of SOF3 mee binnekort
)
zeg maar wat je ervoor geeft.
kan verstuurd worde ofc.
is nog geldig tot 24 nov. 07.
tegen een GOED bod verkoop ik hem .
dus ik behoud me het recht ...etc
(anders koop ik er wel stranglehold of crysis, of SOF3 mee binnekort
)zeg maar wat je ervoor geeft.
kan verstuurd worde ofc.
