Archief - 5 Kinepolis Filmtickets

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Quentra

Legacy Member
Ik verkoop 5 Kinepolis filmtickets, geldig in elke Belgische Kinepolisvestiging (ook Metropolis).

Geldigheidsdata:

7-09-2008 (3x)
30-09-2008
27-11-2008

Minimumprijs:
25 euro exclusief

Meeneemprijs:
wordt later eventueel aan de bieding toegevoegd

ELKE offtopic wordt gereport

Af te halen in Leuven of verzending op kosten van de bieder!

Quentra

Legacy Member
Tot, maar gezien dit nog meer dan 4 maand is, kan ik mij niet voorstellen dat die ene dag een significant verschil uitmaakt.

Che Guevara

Legacy Member
gryffoer zei:
wil dat zeggen tot 7/9?
of op 7/9?

:naughty:veronderstel dat dit een zeer zwaar struikelpunt zou kunnen zijn :rofl:

EDIT :

ah nee ik heb hem
de vraag is of ze geldig zijn tot die dag of dat ze geldig zijn enkel op die bepaalde dag

Quentra

Legacy Member
Voor alle duidelijkheid: ze zijn dus geldig gedurende die gehele periode...

XYRIS

Legacy Member
20€ alles (inclu verzending = eveloppe + 50 cent ofzo?)

das dan 4.5 et stuk.
Kan ze hebben voor 5.70€ (student)

mythe

Legacy Member
wil je eventueel 2 tickets verkopen?
Of 4?

Indien 2: 10 euro incl.

Quentra

Legacy Member
Mythe: op 4 tickets bieden is goed voor mij. Bieden op twee tickets is enkel mogelijk indien men afhaalt.

Dus doe gerust een bod (rekening houdende met de miniumprijs natuurlijk).

marlboroken

Legacy Member
Quentra zei:
Mythe: op 4 tickets bieden is goed voor mij. Bieden op twee tickets is enkel mogelijk indien men afhaalt.

Dus doe gerust een bod (rekening houdende met de miniumprijs natuurlijk).

Hoeveel ist om op te sturen?Want normaal gezien kost dit toch alleen maar ne postzegel e.Je stuurt deze gewoon via de post,plakt gewoon de grote envelop goed toe met correcte naam en adres en klaar is kees.
Laat iets weten want ik heb grote intresse.Omgaan kan ik niet doen,veel te ver van mijn deur.Ik ga altijd naar decascoop in gent.

Dus als je ze kwijt wil ist nu de moment.
Ik betaal u 25euro en 50 cent in totaal.50 cent voor de postzegel+brief,das ong dat bedrag je in de winkel voor betaald.

Hou mij wel niet aan het lijntje als je wil want ik haat wachten en getreuzel.;).

Quentra

Legacy Member
Marlboroken: bod genoteerd. Wat betreft het wachten en getreuzel, neem gerust even mijn I-trader commentaar door.

Ik laat de bieding nog open staan tot maandagavond 21u. Bij bod in het laatste halfuur > telkens verlening met een nieuw halfuur.

Ik plaats er meteen een meeneemprijs op van 30 euro INclusief verzending!

Quentra

Legacy Member
***UP 2***

Afsluiting vanavond dus om 21u, onder voorwaarden hierboven vermeld.

Hoogste bod momenteel 25,50 euro inclusief door marlboroken.

Quentra

Legacy Member
Snoopertrooper aan de leiding.
Afsluiting vanavond om 21 u onder hierboven vermelde voorwaarden.
Meeneemprijs nog steeds 30 euro INclusief verzending!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan