Nightfall
Legacy Member
Gegroet,
ik heb hier nog 4 walibi (+aqualibi) tickets liggen die ik niet ga gebruiken. Ze zijn nog geldig voor het hele jaar 2007.
Nieuwprijs is 31€
Minimumprijs: 20€
Meeneemprijs: 25€
Happy bidding
Ook heb ik nog 2 kaarten voor bobbejaanland, dit zijn 2 betalen + 1 gratis tickets. Als iemand geinteresseerd is, laat maar een bodje achter.
ik heb hier nog 4 walibi (+aqualibi) tickets liggen die ik niet ga gebruiken. Ze zijn nog geldig voor het hele jaar 2007.
Nieuwprijs is 31€
Minimumprijs: 20€
Meeneemprijs: 25€
Happy bidding

Ook heb ik nog 2 kaarten voor bobbejaanland, dit zijn 2 betalen + 1 gratis tickets. Als iemand geinteresseerd is, laat maar een bodje achter.