Archief - 4 maand dvd's huren bij dvdpost

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Du-toube

Legacy Member
heb 4 codes, geldig voor 4 maand gratis dvd's te huren bij dvdpost


3 dvd's per maand.

prijs op site : 2 dvd's per maand : 8€
4 dvd's per maand : 15€

dus laten we zeggen dat 3 dvd's per maand = 11€ per maand.

voor de 4 maand is meeneemprijs : 25€
beginprijs 15€

( codes kan ik gewoon doormailen )

Sammewam

Legacy Member
€ 12, ik weet het onder beginprijs maar tis toch al een bod é

Du-toube

Legacy Member
het is een bod inderdaad, maar kga dan nog even wachten.
Maar beginprijs is 15€, 3€ extra dus ;)

Du-toube

Legacy Member
jep,

maar hoe ik het deed ( toen ik dvd post gebruikte )
Je meld je aan voor een abonnement,
en je gebruikt je code om bvb 1-4 maand dvd's te huren.
en dan een week voor je maand verstreken is , bel je naar dvdpost.be
en zeg je dat je je abonnement wilt opzeggen.

finishded !

heeft me al een jaar gratis dvds huren opgeleverd dus het werkt ;)

Du-toube

Legacy Member
kga het zo doen : meeneemprijs tot zaterdag = 20 €
derna is het weer 25 €

15€ vind ik nog net te weinig Sammeswam

Du-toube

Legacy Member
@ noob, want kreeg mail dat je iets vroeg
je kan gewoon aan een stuk de codes intypen.
gewoon op tijd alles ingeven :)

Frado2005

Legacy Member
ook nog es vragen, blijkbaar ehb je ervaring. Stel, ge hebt 6 zulke codes voor 3 dvd's per maand. Moet ge dan code 1 ingeven, registeren enzovoorts, en als ge uw 3e DVD teruggsetuurd hebt, dan bellen om geen abo te willen?
En dan daarachter code 2 ingeven?
Kwil dus die 6 codes achter mekaar gebruiken(6 maand dus), en achter die gratis maanden, niet verderzetten.
Kunt ge me zeggen hoe ik dit doe? Ty;)

Du-toube

Legacy Member
Oftewel, als je 100% zeker op safe wilt spelen.
doe je :
je geeft je 1ste code in, en hebt dan 3 dvd's per maand.
na je 3de teruggestuurd te hebben, bel je naar dvdpost en zeg je je abonnement op
derna maak je opnieuw je account, en geeft 2de code in. en zo doe je verder.


Maar in principe moet je de codes ook na elkaar kunnen ingeven hoor, dacht dat mijn broer het zo deed altijd.

Frado2005

Legacy Member
Tzou natuurlijk wel makkelijker zijn zo :D . Ge kunt het hem evt es vragen? indien mogeljk.
En bij dat opzeggen , gewoon bellen en uw accountnaam zeggen wrs?
*edit: heb nu es 1 code geactiveerd, en in die mail staat

Betalingswijze: gratis. Uw abonnement zal niet automatisch hernieuwd worden na de gratis periode.

Moet ik nu wel of niet bellen. Volgens die mail niet, maar op site wel ^o) . En wanneer krijg ik nu men dvd? Heb nu bv es shrek 3 aan Mijn Lijst toegeveogd. Wat nu?

Du-toube

Legacy Member
laatste up

bieden kan tot morgenavond.
anders zijn de codes voor Sammeswam.

meeneemprijs : 20€
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan