Kwertie
Legacy Member
Zoals je ziet staan deze te koop
...
Wegens overgegaan naar mobistar zijn deze te koop, nog geldig tot 31/12/2009, dus kan nog 'n tijdje meegaan
. Prijs is meeneemprijs, mensen die kunnen afhalen of meerdere stuks in één keer nemen genieten voorkeur (laat dit duidelijk wezen
!).
Verzenden kan ook, al moet ik dan wel even de tarieven/gewicht nakijken, in dat geval op risico en op kosten van de koper, uiteraard "verberg" ik de inhoud dan wel.
Ik ben van Ardooie, bij Roeselare in West-Vl en kom vrijdag nog in Brugge moest dat handig zijn
...
...Wegens overgegaan naar mobistar zijn deze te koop, nog geldig tot 31/12/2009, dus kan nog 'n tijdje meegaan
. Prijs is meeneemprijs, mensen die kunnen afhalen of meerdere stuks in één keer nemen genieten voorkeur (laat dit duidelijk wezen
!).Verzenden kan ook, al moet ik dan wel even de tarieven/gewicht nakijken, in dat geval op risico en op kosten van de koper, uiteraard "verberg" ik de inhoud dan wel.
Ik ben van Ardooie, bij Roeselare in West-Vl en kom vrijdag nog in Brugge moest dat handig zijn
...