Archief - 2X Red Bull Flying Bach - Do 11/12/14

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Garmir

Legacy Member
Bij deze verkoop ik twee tickets voor Red Bull Flying Bach, deze zijn voor de voorstelling van volgende week donderdag in het koninklijk circus te Brussel. Cirque Royal agenda: 11 december 2014 | Cirque Royal
De reden voor verkoop is omdat ik door omstandigheden er niet kan bij zijn.

Ticketwaarde (cat 2) €55,- (€27,5/stuk)
Vraagprijs = Meeneemprijs: €50
Minimumprijs: €40

Kan afgehaald worden te Gentbrugge, of kosteloos verzonden worden volgens het standaard nationaal tarief op risico van de koper. (Aangetekend kan op kosten van de koper)


Mvg
Garmir

sandervdw

Legacy Member
Garmir zei:
Bij deze verkoop ik twee tickets voor Red Bull Flying Bach, deze zijn voor de voorstelling van volgende week donderdag in het koninklijk circus te Brussel. Cirque Royal agenda: 11 december 2014 | Cirque Royal
De reden voor verkoop is omdat ik door omstandigheden er niet kan bij zijn.

Ticketwaarde (cat 2) €55,- (€27,5/stuk)
Vraagprijs = Meeneemprijs: €50
Minimumprijs: €40

Kan afgehaald worden te Gentbrugge, of kosteloos verzonden worden volgens het standaard nationaal tarief op risico van de koper. (Aangetekend kan op kosten van de koper)


Mvg
Garmir

Bod van 40 euro. Wanneer sluit je af, heb namelijk niet enorm veel vertrouwen in de stiptheid van de post tijdens stakingsweken...

Garmir

Legacy Member
Vrijdag 12u00. Dan kan die zaterdag ochtend op de post gedaan worden. Normaal in huis maandag of dinsdag. Uiteraard op voorwaarde dat betaling uitgevoerd is met KBC online, andere bank met visuele bevestiging of Paypal.

sandervdw

Legacy Member
Garmir zei:
Vrijdag 12u00. Dan kan die zaterdag ochtend op de post gedaan worden. Normaal in huis maandag of dinsdag. Uiteraard op voorwaarde dat betaling uitgevoerd is met KBC online, andere bank met visuele bevestiging of Paypal.
Aangezien Maandag een stakingsdag is, vrees ik dat je dan wel eens te laat zou kunnen zijn. Zaterdag op de post, Dinsdag verwekt = Woensdag/Donderdag pas in de bus. Dus gelieve sneller af te sluiten.

Garmir

Legacy Member
sandervdw zei:
Aangezien Maandag een stakingsdag is, vrees ik dat je dan wel eens te laat zou kunnen zijn. Zaterdag op de post, Dinsdag verwekt = Woensdag/Donderdag pas in de bus. Dus gelieve sneller af te sluiten.

Sander, Het heeft geen zin voor mij om vroeger af te sluiten daar ik enkel zaterdag ochtend bij de post geraak. Dit wordt binnen gestoken in het kantoor zelf en niet in een postbus, wat wil zeggen dat dit normaal zaterdag namiddag al naar het verdeelcentrum gaat. Ik moet vandaag en vrijdag tot savonds werken waardoor ik nooit op tijd in de post geraak om deze vroeger op de post te steken.

Indien je echt geen vertrouwen hebt in de post dan kan ik je enkel aanraden om de tickets te komen ophalen.

Mvg,
Garmir
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan