Archief - 2x Levi's Jeans in perfecte staat!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NoizeSuppressor

Legacy Member
Zijn beiden slechts enkele keren gedragen en dus in perfecte staat! Ik draag ze gewoon niet meer hangen hier maar.

Beiden maat 30-34, 1x model 501 en 1x model 581

De minimumprijs is per stuk 18 euro, exclusief verzending (4.95 voor 1, voor 2 denk ik 6.95 maar moest het toch 4.95 zijn krijg je 't verschil naderhand teruggestort).


501
levis1sf4.jpg


levis12kh7.jpg


levis13ct0.jpg



581
levis2hq7.jpg


levis22uz7.jpg


levis23ei5.jpg





GEEN OFF TOPIC -> report

mega_stihl

Legacy Member
maten zeggen mij nix, sorry :) kunt ge eens zeggen van de twee hoe lang die zijn en hoe breed die broekspijpen boven en beneden zijn ? + de foto's zeggen dat het geen 528 is maar een 581 fo ben ik scheel? kan ook uiteraard :)

NoizeSuppressor

Legacy Member
Is idd een 581, had enkel bij de foto verkeerd gezet. Sorry heb hier geen meter ter beschikking. Ik ben 1m85 en die zijn perfect kwa lengte. In de breedte is dit een normale slanke maat.

NoizeSuppressor

Legacy Member
mega_stihl zei:
ben 1m93, zal net te kort zijn zeker ?

ik heb nog wat over maar ik ben overhuis geweest en heb en meter bij de hand.

Secondje zal dadelijk eens posten wat ze meten van onderaan naar boven (dus helemaal tot boven he)

edit: totale lengte voor beiden 110 cm

mega_stihl

Legacy Member
28cm bovenste of onderste rode streep of alletwee? :p bovenste veronderstel ik zeker? en onderste zal rond de 23 liggen ofzo zeker?

sorry voor de miserie maar normaal gezien zou ik gewoon langskomen ervoor ipv vragen te stellen maar 't is nogal ver :) dus kzou liefst zeker zijn dat wat deftig zit. Ik ga het nog even overwegen maar de kans is groot dat ik binnekort een bod doe op de 2. Waar gekocht trouwens?

NoizeSuppressor

Legacy Member
mega_stihl zei:
28cm bovenste of onderste rode streep of alletwee? :p bovenste veronderstel ik zeker? en onderste zal rond de 23 liggen ofzo zeker?

sorry voor de miserie maar normaal gezien zou ik gewoon langskomen ervoor ipv vragen te stellen maar 't is nogal ver :) dus kzou liefst zeker zijn dat wat deftig zit. Ik ga het nog even overwegen maar de kans is groot dat ik binnekort een bod doe op de 2. Waar gekocht trouwens?

waar gekocht, weet ik niet meer hangen hier al even. Ik zal zo meten nogmaals :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan