Dafference
Legacy Member
Zaterdag is het X-Qlusive Zany in Leuven, maar nu ikzelf gastenlijst heb, zit ik dus met een ticket teveel.
Alle info over het feest vind je hierzo:
http://partyflock.nl/party/99686:X_Qlusive.html
Mijn ticket mag dus weg voor 20 euro (heb het zelf 33 betaald dus lijkt me wel goeje prijs..).
Ik kan het nog gerust met de post opsturen maar gezien ik hier al eens gekl**t ben geweest met Sensation White tickets wil ik ditmaal wel eerst het geld ontvangen voor ik iets opstuur, sorry.
Komen afhalen gaat uiteraard ook, of desnoods zaterdag ter plaatse afspreken.. Ik ben flexibel!
Ik kan misschien ook nog een tweede persoon helpen, maar dus eerst dit ticket..
Indien nog vragen: stel ze gerust!
Alle info over het feest vind je hierzo:
http://partyflock.nl/party/99686:X_Qlusive.html
Mijn ticket mag dus weg voor 20 euro (heb het zelf 33 betaald dus lijkt me wel goeje prijs..).
Ik kan het nog gerust met de post opsturen maar gezien ik hier al eens gekl**t ben geweest met Sensation White tickets wil ik ditmaal wel eerst het geld ontvangen voor ik iets opstuur, sorry.
Komen afhalen gaat uiteraard ook, of desnoods zaterdag ter plaatse afspreken.. Ik ben flexibel!

Ik kan misschien ook nog een tweede persoon helpen, maar dus eerst dit ticket..
Indien nog vragen: stel ze gerust!
