Archief - 2 X 5 Kinepolis Filmtickets

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Quentra

Legacy Member
Wegens eenzijdig terugtrekken van de koper (wat hem uiteraard ook een negatief I-trader punt gekost heeft), zet ik deze terug te koop:


Ik verkoop 2 pakketjes van 5 Kinepolis Filmtickets geldig voor elke film op elk moment (dus weekends inbegrepen) in elke Belgische Kinepolis (dus ook Metropolis).

Pakket 1 geldigheidsdata:


16-02-2008 (1x)
03-05-2008 (1x)
20-05-2008 (1x)
08-06-2008 (1x)
10-07-2008 (1x)

Pakket 2 geldigheidsdata:

30-03-2008 (1x)
03-05-2008 (1x)
15-05-2008 (1x)
20-05-2008 (1x)
28-05-2008 (1x)

Ze zijn dus allemaal nog zeer lang geldig en geen enkel ticket vervalt dit jaar!

Startprijs: 27 euro exclusief per pakketje
Meeneemprijs: 60 euro inclusief voor de 2 pakketjes samen. Dit is een gunsttarief voor wie ze samen neemt.

Afhaling kan in Leuven, verzending is op kosten en risico van de koper (0,50 euro).

!Bij geen intresse in de tickets om gelijke welke reden (bv prijs), gelieve u dan alsnog in te houden van commentaar > elke off-topic zal gereport worden, en kan dus leiden tot een infriction!

n.t

Legacy Member
Is het mogelijk om met deze kaartjes toch vooraf op internet uw plaatsen te kiezen? want anders zit je elke keer vanvoor.. ?

Wover

Legacy Member
n.t zei:
Is het mogelijk om met deze kaartjes toch vooraf op internet uw plaatsen te kiezen? want anders zit je elke keer vanvoor.. ?

Normaal als je een half uurtje op voorhand in de cinema bent, heb je nog wel goede plaatsen hoor. En in dat half uurtje ga je dan nog iets drinken ;).

Of als je elke week gaat kan je denk ik ook al wel tickets kopen voor een voorstelling van een week later...

Ohja: bod €50 excl op de 2

DrWho

Legacy Member
n.t zei:
Is het mogelijk om met deze kaartjes toch vooraf op internet uw plaatsen te kiezen? want anders zit je elke keer vanvoor.. ?

In elke kinepolisvestiging staan automatische kassa's, sommigen van die toestellen zijn uitgerust met een ticketlezer om dergelijke voorafbetaalde tickets te slikken. Zodus kan je aan die automatische kassa zélf je plaatsen kiezen, kaartjes invoeren en hop daar komt jouw toegangsbewijs uitgerold. ;)
Als je het spannend wil houden, dan ga je natuurlijk gewoon naar de baliebediende en laat je hen je plaats toewijzen. :p

Dit geheel ter info dus, omdat Quentra zo'n toffe verkoper is. :D

Quentra

Legacy Member
n.t: zie opmerkingen van de anderen :).

Peeka: bedankt voor de info!

Wover: alhoewel onder startbod ga ik het toch noteren.

Ik ga deze bieding wel even open laten, tenzij er iemand meteen de meeneemprijs biedt.

Quentra

Legacy Member
***UP1***

Komaan mensen dit moet wel wat hoger kunnen.

Hoogste bod tot nog toe slechts 50 euro (excl.) voor 10 filmtickets met lange geldigheidsdatum in elke Kinepolis vestiging!

Quentra

Legacy Member
*** UP 2 ***

Afsluiting gebeurt donderdagavond om 21u30. Bij bod in laatste halfuur, verlenging van de deadline met een nieuw halfuur.

Hoogste bod momenteel: 50 euro excl > amper 5 euro per ticket!

Meeneemprijs: 60 INCLUSIEF!

Quentra

Legacy Member
*** Final UP ***

Afsluiting VANAVOND 21U30, met condities zoals hierboven beschreven.

Nog steeds 50 euro exlcusief als hoogste bod momenteel voor de tien tickets!

Wover

Legacy Member
Bij deze heb ik de verkoop gewonnen. Ik zal alvast €52 overschrijven, ik denk ook dat je mijn adres nog wel zal hebben? Zoniet vraag je het maar op MSN he ;).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan