Archief - 2 X 5 Kinepolis Filmtickets!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Quentra

Legacy Member
Ik verkoop 2 pakketjes van 5 Kinepolis Filmtickets geldig voor elke film op elk moment (dus weekends inbegrepen) in elke Belgische Kinepolis (dus ook Metropolis).

Pakket 1 geldigheidsdata:

13-12-2007 (1x)
16-02-2008 (1x)
03-05-2008 (1x)
20-05-2008 (1x)
10-07-2008 (1x)

Pakket 2 geldigheidsdata:

13-12-2007 (1x)
30-03-2008 (1x)
03-05-2008 (1x)
15-05-2008 (1x)
20-05-2008 (1x)

Startprijs: 30 euro exclusief per pakketje

Afhaling kan in Leuven, verzending is op kosten en risico van de koper (0,50 euro).

!Bij geen intresse in de tickets om gelijke welke reden (bv prijs), gelieve u dan alsnog in te houden van commentaar > elke off-topic zal gereport worden, en kan dus leiden tot een infriction!

Foirzie

Legacy Member
bod op pakket 2: €22
afgehaald in Leuven.
is een snelle afhandeling mogelijk?

Quentra

Legacy Member
Er staat nog geen meeneemprijs op, dus het blijft allezins even open. Er is voor mij geen haast bij, maar eenmaal de koop afgesloten kan er zeer snel afgehandeld worden. Afhaling in Leuven behoort tot de mogelijkheden en zal dus sneller zijn.

Als je ze echt wil, zul je wel een hoger bod moeten uitbrengen, gezien het grote verschil tussen je bod en de door mij gestelde startprijs.

Foirzie

Legacy Member
aangezien ik nog student ben geniet ik nog steeds van de €5.80 per ticket.
gezien ik nog een profijt er wil uithalen uit deze verkoop wil ik €5 per ticket geven.

Dus bij deze zal ik dan meteen een bod geven van €25.
Ik ga geregeld naar de cinema dus het zou leuk zijn als ik een van jouw tickets binnenkort kan gebruiken.

Quentra

Legacy Member
Ik laat het nog even opstaan, dit kan nog wat hoger.


Er zijn ook nog niet-studenten en daarnaast is het in de Metropolis ook nog eens duurder...

Ik plaats wel een meeneemprijs van 60 euro voor wie de 2 pakketjes ineens neemt.

vanic

Legacy Member
el_jello zei:
een 100days kaart met 10 tickets kost maar €57

als ik even snel :D reken dan zie ik dat er tickets bij zijn die zeker nog langer geldig zijn dan 100 dagen ( alleee 130 vanaf de aankoop) ;) ... de meeste eigenlijk

Quentra

Legacy Member
Bertpriem: bod genoteerd.

Bieding wordt afgesloten dinsdagavond (morgenavond) om 22u. Bij bod in laaste half-uur, telkens verlening van deadline met nieuw halfuur.

Wie ze meteen wil > meeneemprijs van 60 euro INCLUSIEF!

Bieders met negatieve I-trader, gelieve zich te onthouden...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan