vanrumst
Legacy Member
2 winterbanden te koop
Komen van Volvo V40
Ze zijn slechts 1 winter gebruikt, dus zo goed als geen sleet. Kunnen makkelijk nog 3 winters meegaan.
Verkoop wegens andere wagen met andere wielmaat.
Afhalen te Lokeren
nieuw 150 euro/ stuk voor betaald
mogen weg voor 60 euro samen.
http://img.2dehands.be/f/normal/42393697-2-winterbanden-als-nieuw-15-duim.jpg
http://img.2dehands.be/f/normal/42393697_1-2-winterbanden-als-nieuw-15-duim.jpg
http://img.2dehands.be/f/normal/42393697_2-2-winterbanden-als-nieuw-15-duim.jpg
http://img.2dehands.be/f/normal/42393697_3-2-winterbanden-als-nieuw-15-duim.jpg
Komen van Volvo V40
Ze zijn slechts 1 winter gebruikt, dus zo goed als geen sleet. Kunnen makkelijk nog 3 winters meegaan.
Verkoop wegens andere wagen met andere wielmaat.
Afhalen te Lokeren
nieuw 150 euro/ stuk voor betaald
mogen weg voor 60 euro samen.
http://img.2dehands.be/f/normal/42393697-2-winterbanden-als-nieuw-15-duim.jpg
http://img.2dehands.be/f/normal/42393697_1-2-winterbanden-als-nieuw-15-duim.jpg
http://img.2dehands.be/f/normal/42393697_2-2-winterbanden-als-nieuw-15-duim.jpg
http://img.2dehands.be/f/normal/42393697_3-2-winterbanden-als-nieuw-15-duim.jpg