Archief - 2 tickets Thalys Brussel-Parijs

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vanrumst

Legacy Member
2 tickets voor de Thalys Brussel-Parijs te koop.
Waren geboekt om in Parijs vlucht te halen, maar wegens te weinig speling toch maar voor zekerheid gekozen en wordt er met de wagen naar Parijs gereden.

Vandaar zijn deze te koop:
Gegevens van de tickets:
vertrek: 25 maart 2008, je kunt vertrekken vanuit gelijk wel station te België
vertrek thalys: 6h43 vanuit brussel zuid
Aankomst paris Nord: 08h05
2 zitplaatsen.
Is in de paasvakantie, dus de studenten hebben verlof.
Ideaal voor iemand die eens dagje Parijs wil doen.
Had er graag 50 euro van gehad
Afhalen te Lokeren of kan opgestuurd worden

vragen: stel ze gerust

vanrumst

Legacy Member
sorry voor onduidelijkheid, is dus enkel de heenreis, terugreis zal nog zelf moeten geregeld worden.

Tickets voor terugreis 2 weken later kan ik zelf nog gebruiken vandaar.

vanrumst

Legacy Member
uuuuuuuuuup1
terugreis kan je altijd bijkopen: www.thalys.com
ook tarieven voor jongeren jonger dan 26 op die site beschikbaar.

iTzStevee

Legacy Member
geen interesse meer, sorry, iets anders gevonden

free up

Frontix

Legacy Member
Klein beetje intresse omdat ik volgende week conge heb ik wil nog 1 keer een kleine trip doen in europa voor ik vertrek naar Amerika .

50 EURO per stuk of ALLE 2 ?

=TiT=Divxking

Legacy Member
Ik denk dat je niet zo getreurd moet zijn want ik denk dat deze tickets zowiezo in je ticket verwerkt zaten van prijs.

Mochten deze tickets van datum kunnen gewijzigd worden dan had ik misschien wel interesse.
Welke klasse is het trouwens?

vanrumst

Legacy Member
=TiT=Divxking zei:
Ik denk dat je niet zo getreurd moet zijn want ik denk dat deze tickets zowiezo in je ticket verwerkt zaten van prijs.
Mochten deze tickets van datum kunnen gewijzigd worden dan had ik misschien wel interesse.
Welke klasse is het trouwens?

ja das waar, ik rij nu gratis met de wagen naar parijs :ironic:
2de klasse tickets dus, nuja, dan zijn ze voor de vuilbak

=TiT=Divxking

Legacy Member
vanrumst zei:
ja das waar, ik rij nu gratis met de wagen naar parijs :ironic:
2de klasse tickets dus, nuja, dan zijn ze voor de vuilbak

Mjah ik heb een trip naar parijs gepland voor in Mei , dus dit had wel van pas gekomen ... helaas verkeerde data ... spijtig voor jou, het is inderdaad weggesmeten geld nu.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan