Archief - 2 boxen samsung nieuw

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vanrumst

Legacy Member
ben met verhuis bezig en volgende tegen gekomen
samsung boxen
1 x uit doos gehaald voor eens aan te sluiten, verder nooit meer gebruikt
type: samsung ps 920
2 boxen om op versterker ofzo aan te sluiten.
Ik gebruik ze niet, dus moeten ze hier buiten
afhalen te Lokeren
minprijs: 5 euro
meeneem 10 euro

RocKer

Legacy Member
vanrumst zei:
ben met verhuis bezig en volgende tegen gekomen
samsung boxen
1 x uit doos gehaald voor eens aan te sluiten, verder nooit meer gebruikt
type: samsung ps 920
2 boxen om op versterker ofzo aan te sluiten.
Ik gebruik ze niet, dus moeten ze hier buiten
afhalen te Lokeren
minprijs: 5 euro
meeneem 10 euro
Hoeveel watt en ohm zijn de boxkes,staat er meestal vanachter op,en hoelang is de draad die eraan hangt.

Ik vind niks met google over de boxen,heb je toevallig geen link ofzo met info.

En zou je ze kunnen brengen,heb zelf geen vervoer,adres via pm,indien deal.

vanrumst

Legacy Member
4 ohm zijn ze
der staat op: speaker system for max 900/920 (dit gaat niet over wattage vermoed ik :)
zie er nergens #Watt bij staan
draad: bij den enen meter of 3 bij andere 1 meter
zelf heb ik ook geen link, niet veel van te vinden blijkbaar

brengen lukt me niet, enkel afhalen

Stimpy

Legacy Member
die zijn 50 watt
mn zus heeft de "stereo" met die boxen en op da ding staat toch 2x 50watt
speelt nog wel sava ma allé tis niks professioneel

Paddez

Legacy Member
Wou net zeggen; dit zijn duidelijk speakers die bij een stereotoren horen (hoorden). Die hebben wel een apart typenr. maar je gaat hier nooit specifieke info over vinden op internet. Speakers van dat type zijn bijna altijd 4 ohm. Heel af en toe 6 ohm. Het enige echt vervelende eraan is dat ze soms een ander geluidsniveau (lees: luider) hebben dan gewone 'losse' speakers wat wel voor vervelende situaties kan zorgen eens je ze wilt aansluiten in een configuratie anders dan stereo.

Ze zijn in ieder geval zeker wel bruikbaar, t'is geen audiofiele kwaliteit maar niettemin kan het een goede optie zijn voor iemand die gewoon standaard kwaliteit luidsprekers nodig heeft om wat muziek te draaien in z'n eetkamer ofzo.

GolfTom

Legacy Member
Stimpy zei:
die zijn 50 watt
mn zus heeft de "stereo" met die boxen en op da ding staat toch 2x 50watt
speelt nog wel sava ma allé tis niks professioneel

boxen zijn 2 * 70 watt piekvermogen, maar als ge daar 70... of zelf 50 watt doorstuurt zitten ze door u plafond.

Speelt als een doodgewone stereo, prijs is er ook naar.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan