Archief - 1999 Seat Toledo 1.6i LPG

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DrWho

Legacy Member
Te koop wegens aankoop nieuwe wagen...

Bouwjaar: 1999
Brandstof: Benzine (omgebouwd naar LPG = supervoordelig!!)
Km's: 123.000
Kleur: Antraciet
Aluvelgen "16 merk Azev

Wagen in mooie staat, altijd goed onderhouden (zowel technisch als interieur/exterieur)
Heeft altijd binnen geslapen (= altijd in garage)

Ruime gezinswagen, met achterbank plat grote laadruimte. Ook ideaal als eerste wagen.

- inclusief 4 winterbanden michelin Alpine
- gemonteerde Pioneer radio/cd/mp3

Gekeurde LPG gasinstallatie merk AG, ingebouwd september 2005. Zéér voordelig rijden, geen verschil met rijden op benzine en volledig veilig. (compleet met papieren en gekeurd). Tank is gekeurd tot 2020, de rest keurt men mee op de jaarlijkse controle.

Heeft op 120.000km nog een GROOT onderhoud gekregen, incl nieuwe distributieriem. OHB aanwezig natuurlijk.


PRIJS: €5000

Staat ook te koop op KAPAZA (+ foto's)


Vragen, shoot of lees DIT topic er eens op na.​

XerberuZ

Legacy Member
toffe gast gij die op kapaza moeten maar 4900 betalen :P

effe serieus ben aant overwegen een andere wagen aan te schaffen
moest seat bij deze nu eens een de achterruit mee laten opengaan gelijk bij het oude model he :( had ik al bij u gestaan

is een ideale wagen voor mensen die een middelmatig aantal km doen

is het een lpg of lpi instalatie en ik veronderstel ringtank ipv reservewiel ?
hoeveel taks betaal je ?

DrWho

Legacy Member
XerberuZ zei:
toffe gast gij die op kapaza moeten maar 4900 betalen :P

effe serieus ben aant overwegen een andere wagen aan te schaffen
moest seat bij deze nu eens een de achterruit mee laten opengaan gelijk bij het oude model he :( had ik al bij u gestaan

is een ideale wagen voor mensen die een middelmatig aantal km doen

is het een lpg of lpi instalatie en ik veronderstel ringtank ipv reservewiel ?
hoeveel taks betaal je ?

Idd, sorry ik had hier de prijsaanpassing nog niet vermeld. :$

€4.900
Bij deze. ;)

Het is een LPG installatie en ze ligt idd in de plaats van het reservewiel, dus geen plaatsverlies. Het is een tank van 55l waarvan 80% effectief gevuld, die overige 20% is verplicht voor de veiligheid, het geeft het gas ruimte om uit te zetten. Maar daar merk je uiteraard niets van.
Er zit ook een "reparatiesetje" bij voor als je toch lek moest rijden, dit is een bus met schuim die je moet inspuiten in de lekke band die dan weer voldoende sterk is om de garage te halen.

De wagen heeft 9fpk dus dat is jaarlijks €231,66
de "accijnsvervangende" taks op lpg is €148,68
De BIV is nu nog maar €61,50 da's het laagste wat mogelijk is.

Een overzicht van alle taksen kan je HIER vinden.

Heb daarstraks via Kapaza een bod van €4100 ontvangen, is ook te zien op het zoekertje.

XerberuZ

Legacy Member
spijtig van die tax weeral . betaal maar 270 voor mijne diesel 1900 en die verbruikt ook maar een 5 a6 liter op 100 in ergste omstandigheden .
dus dit gaat me niet veel voordeel opleveren vermits ik maar weinig km meer doe .

DrWho

Legacy Member
Duw 1.

Allez, zoveel studenten hier, dit is een perfecte eerste wagen en je betaalt je niet blauw aan brandstof! :)

desolation

Legacy Member
XerberuZ zei:
spijtig van die tax weeral . betaal maar 270 voor mijne diesel 1900 en die verbruikt ook maar een 5 a6 liter op 100 in ergste omstandigheden .
dus dit gaat me niet veel voordeel opleveren vermits ik maar weinig km meer doe .

diesel kost 1.3 de liter bena, lpg 0.5-0.6, das rap terugverdiend ook al doet ge maar 10k km per jaar
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan