T0mMe
Legacy Member
Ik zit hier met 14 nummers van "Natuur & Techniek" die ik wil wegdoen wegens gebrek aan interesse en plaats. Ze zijn nog allemaal in nieuwstaat en eentje is nog volledig in plastiek ingepakt.
Via natutech.nl kunnen ze niet meer nabesteld worden (met uitzondering van het februari 2003 nummer), dus ik zou er liefst iets meer voor krijgen dan natutech.nl voor nabestellingen vraagt. Laat maar iets horen.
Eventueel te ruil voor enkele X-Factor nummers (1, 59,..) en mappen.
Foto 1,
Foto 2,
Foto 3.
Via natutech.nl kunnen ze niet meer nabesteld worden (met uitzondering van het februari 2003 nummer), dus ik zou er liefst iets meer voor krijgen dan natutech.nl voor nabestellingen vraagt. Laat maar iets horen.
Eventueel te ruil voor enkele X-Factor nummers (1, 59,..) en mappen.
Foto 1,
Foto 2,
Foto 3.