Archief - 100 kubieke meter vruchtbareopvulgrond

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lawke

Legacy Member
Van waar ben je?
Men zus zou het wel een aantal km willen brengen, maar ook niet te ver natuurlijk :)

blackrabbit

Legacy Member
Hebt ge dan een vrachtwagen ofzo?

Denk dat wij ook nog grond nodig hebben, maar Oostmalle is wat ver :) (+ we hebben geen passend vervoer)

Lawke

Legacy Member
Het is in Wechelderzande, maar dat is al bijna zo ver als Oostmalle voor jou.
We hebben een aanhangwagen meer niet ;)

blackrabbit

Legacy Member
Lawke zei:
Het is in Wechelderzande, maar dat is al bijna zo ver als Oostmalle voor jou.
We hebben een aanhangwagen meer niet ;)
:)
Hoeveel m³ kan daar op? (er zijn immers verschillende groottes aanhangwagens :))

Nuja, wellicht niet meer voor mij, maar info kan nuttig zijn voor andere mensen ;)

GADGET

Legacy Member
kunt daar maar max 1m³ opleggen hoor ;)

ale, in volume KAN daar mssch meer op, maar van gewicht MAG daar zéker niet meer op.

gewoon aanhangwagentje met 1 as: halve m³ grond :p
2-asser mag wel een kubje op.

Ik ben van oost vl, St niklaas. dus denk ni dat u zus 100x over en weer wil rijden :p

JelleVDB

Legacy Member
Ik denk dat je daar best een vrachtwagen voor afhuurt om de grond te verplaatsen, zal goedkoper uitkomen dan tientallen keren over en weer te rijden, met een gewone aanhangwagen is dat niet te doen... :-)

tvp

Legacy Member
100 kub das al meer dan een vrachtwagentje hoor ik denk dat dit al snel 2 tot 4 vrachtwagens zijn

GADGET

Legacy Member
tvp zei:
100 kub das al meer dan een vrachtwagentje hoor ik denk dat dit al snel 2 tot 4 vrachtwagens zijn

Ik denk zelf dat dat er nog wel wat meer zijn (ben er zelf zeker van :p )

met ZWAAR materiaal (lees: camions met grote kuipen met 3 assen) zullen dat er nog een stuk of 5 zijn.

normale grondwerk-camions een stuk of 10-12

*edit: een bordje aant straat met 'gratis grond' is volgens mij de enige manier om er vanaf te geraken. Af en toe wat mensen die hun remorkske komen vullen en met wat sjance ziet er ne grondwerker dat en die komen den boel wel halen dan

longpatje

Legacy Member
niet vergeten dat 1 kuub zand een gewicht heeft tussen de 1500 en 1800 kg :-)

serq

Legacy Member
Idd een bord zetten met "teelaarde te koop" ik werk bij een firma in de wegenbouw en wij verkopen onze teelaarde ook zo.
Op een vrachtwagen met vaste laadbak kan er 10m³ op, op een opligger kan er 12m³ op. Wij verkopen onze teelaarde aan 150euro per vracht incl. transport binnen een straal van een 15-tal km.

succes met de verkoop.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan