ArcösS
Legacy Member
Wegens gebrek aan interesse verkoopt mijn vriendin haar Axolotl, een foto van de hare heb ik momenteel niet, maar het is dezelfde als deze.
De verzorging is bijna dezelfde als van een goudvis, ze heeft geen land nodig, ze leeft volledig onder het water (lees wel, "ze" is de salamander, niet mijn vriendin). Alleen ipv vlokkenvoer heb je ingevroren muggelarven nodig, deze haal je in viswinkels, je kunt deze gewoon in een appart doosje in de diepvries bewaren.
Als je vragen hebt, vraag maar gerust.
Ze had er nog graag 15€ voor gehad.
De verzorging is bijna dezelfde als van een goudvis, ze heeft geen land nodig, ze leeft volledig onder het water (lees wel, "ze" is de salamander, niet mijn vriendin). Alleen ipv vlokkenvoer heb je ingevroren muggelarven nodig, deze haal je in viswinkels, je kunt deze gewoon in een appart doosje in de diepvries bewaren.
Als je vragen hebt, vraag maar gerust.
Ze had er nog graag 15€ voor gehad.