rutgerr
Legacy Member
hey, tijdens de installatie van windows 7 kreeg ik een zwart scherm.
Na een tijdje sluit de pc zichzelf af
Op internet kwam ik tegen dat het met de driver van de grafische kaart te maken had (gygabyte nvidia 9800gtx) Daar werd het opgelost door het pc scherm analoog aan te sluiten, maar dit kan ik niet omdat ik geen onboard grafische uitgang heb. Hoe kan ik nu toch windows 7 installeren?
greetz
Na een tijdje sluit de pc zichzelf af

Op internet kwam ik tegen dat het met de driver van de grafische kaart te maken had (gygabyte nvidia 9800gtx) Daar werd het opgelost door het pc scherm analoog aan te sluiten, maar dit kan ik niet omdat ik geen onboard grafische uitgang heb. Hoe kan ik nu toch windows 7 installeren?
greetz

