cindydk
Legacy Member
Heb net nieuwe pc gekocht met win7 voorgeïnstalleerd.
Bij de eerste installatie liep alles goed gedurende 10 minuten waarna ik nu toch bijna al een uur op een zwart scherm zit te kijken met enkel het pijltje van de muis diemij gezelschap houdt. is dit normaal? of moet ik mij hierover zorgen maken
Bij de eerste installatie liep alles goed gedurende 10 minuten waarna ik nu toch bijna al een uur op een zwart scherm zit te kijken met enkel het pijltje van de muis diemij gezelschap houdt. is dit normaal? of moet ik mij hierover zorgen maken

indien je rond 22 u nog niets hebt is er wel iets mis ja