Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dakantochnie zei:Gebruikt toch gewoon die firewall die in Win standaard in zit, aangezien dat gij toch SP2 hebt. Die valt u veel minder lastig en je moet geen schijfruimte voorzien voor een andere firewall.
da's geen oplossing voor zijn probleem hé -_-
dakantochnie zei:Mss wel he, als het probleem bij Zone Alarm zit en hij gooit die eraf en laat de windows firewall zijn werk doen, dan is zijn probleem toch opgelost?

...Sibi zei:Werkt mIRC wel degelijk als je ZA hebt afstaan?
Fr1g0 zei:nop, maar denk toch dat het iets is met zone alarm ...
