Lipke
Legacy Member
Hello,
ik heb een klein 'probleem', als ik op internet iets download komt er normaal een venster met: openen - opslaan - annuleren
nu, dat venster komt nog, maar niet als ik een zipbestand wil downloaden
dan opent hij het meteen
hoe kan ik dit terug veranderen zodat ik de optie ook heb om het op te slaan?
mvg,
ik heb een klein 'probleem', als ik op internet iets download komt er normaal een venster met: openen - opslaan - annuleren
nu, dat venster komt nog, maar niet als ik een zipbestand wil downloaden

dan opent hij het meteen
hoe kan ik dit terug veranderen zodat ik de optie ook heb om het op te slaan?
mvg,
