archer
Legacy Member
Ik zit bij ne maat zijn pc die een zeer raar probleem heeft.
Gisteren was er een trojan richtx64 gevonden en dat heeft hij verwijdert met avast. Maar sinds dan blijft de pc hangen bij het welkom scherm. Het rare is dat de muis niet vast zit maar hij gewoon niet verder gaat (ook geen piep toon bij het indrukken van toetsen, ctrl+alt+delte werkt evenmin). Druk ik de reset button in start hij gewoon op. Als ik herstart, start hij ook gewoon op. Maar als ik afsluit en terug opstart stopt hij weer bij het welkom scherm. Dus de pc moet telkens 2maal worden opgestart.
Ik heb al wat opgezocht maar vind niets. Ook hijackthis geeft niets speciaal. Bij msconfig stond in de opstart lijst nog steeds richtx64 aangevinkt dus dacht ik dat het wel opgelost was na het uitvinken maar geen resultaat. Vind het wel raar dat het nog in de opstartlijst staat en er niets van te bespeuren is op de pc.
Iemand die hier een oplossingen weet?
Gisteren was er een trojan richtx64 gevonden en dat heeft hij verwijdert met avast. Maar sinds dan blijft de pc hangen bij het welkom scherm. Het rare is dat de muis niet vast zit maar hij gewoon niet verder gaat (ook geen piep toon bij het indrukken van toetsen, ctrl+alt+delte werkt evenmin). Druk ik de reset button in start hij gewoon op. Als ik herstart, start hij ook gewoon op. Maar als ik afsluit en terug opstart stopt hij weer bij het welkom scherm. Dus de pc moet telkens 2maal worden opgestart.
Ik heb al wat opgezocht maar vind niets. Ook hijackthis geeft niets speciaal. Bij msconfig stond in de opstart lijst nog steeds richtx64 aangevinkt dus dacht ik dat het wel opgelost was na het uitvinken maar geen resultaat. Vind het wel raar dat het nog in de opstartlijst staat en er niets van te bespeuren is op de pc.
Iemand die hier een oplossingen weet?
.