Xeromem
Legacy Member
joow ! 
kheb m'n XP CD geslipstreamed met SP2, dat lukte nog
maar een bootable cd branden ging nie
ik heb m'n boot image geëxtract met isobuster en gebrand met Nero (bootsector 7) maar tevergeefs... no boot
kan iemand een linkje geven met een goei bootimage?
ik heb dit voorheen met een ander WinXP CD gedaan (engels versie)
dat ging wel! khad het op dezelfde wijze gebrand
of is de bootsector bij WinXP Nederlands anders?
thx

kheb m'n XP CD geslipstreamed met SP2, dat lukte nog
maar een bootable cd branden ging nie

ik heb m'n boot image geëxtract met isobuster en gebrand met Nero (bootsector 7) maar tevergeefs... no boot

kan iemand een linkje geven met een goei bootimage?
ik heb dit voorheen met een ander WinXP CD gedaan (engels versie)
dat ging wel! khad het op dezelfde wijze gebrand
of is de bootsector bij WinXP Nederlands anders?
thx