Archief - xp licentiesleutel kwijt en pc is al geformateerd

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jozefin

Legacy Member
Hoi,
Onlangs was mijn pc niet zo werkend meer en bleek dat de harde schijf kapot was. Omdat er geen garantie meer opzat heb ik zelf een nieuwe gekocht en zelf windows xp mediacenter erop gezet dat ik in der tijd gekocht had. Nu ben ik dat stickertje kwijt waar de officiële key opstaat (plakt ook niet tegen de kast ofzo) MAAR: heb dus nog wel de officiële cd.

Nu mijn vraag: Kan ik nog achter die code komen via die cd? / moet ik nu zo een nieuwe sleutel aanvragen-kopen / moet ik een nieuwe versie van windows ineens kopen?

(op de site van microsoft proberen ze mij alleen windows 7 aan te smeren of een telefoontje van €75 te laten doen)

Dank voor alle hulp!

Exit

Legacy Member
via de cd = neen

enige manier => die sticker zoeken of de oude hdd trachten te lezen en daar de key afhalen

MOVED

Jozefin

Legacy Member
1)sorry voor posten in foute gedeelte
2)Geen sticker en geen hdd meer.. is het mogelijk om enkel een "key" te kopen? of moet ik ineens een nieuwe windows-versie kopen? aan €200 kan ik beter voor een 2dehands pc gaan zoeken..

Exit

Legacy Member
of ge nog een xp serial gaat vinden is eerder de vraag ...
key alleen mss online maar anders is het met cd
zoeken naar oem versie, is goedkoper.
pc beurzen ofzo rondgaan voor goedkope xp licentie nog te vinden.

de hdd weg gedaan of niet meer leesbaar?

Jozefin

Legacy Member
die ligt al op het plaatselijke container park.. ik zal op kapaza of 2dehands zoeken achter nieuwe windows versies dan..

thx voor hulp!

HighWire

Legacy Member
Klinkt misschien gek maar op rommelmarkten kom je soms nog windows xp cd's tegen met key :p

Overlaatst zo nog eentje gekocht voor iemand op een rommelmarkt, easy 15€ :p

joske123456789

Legacy Member
je kunt ng achtr de code komen via cd.Morgen ga ik die method posten.

kristofb

Legacy Member
joske123456789 zei:
je kunt ng achtr de code komen via cd.Morgen ga ik die method posten.

Van een officiële Microsoft Windows disc? Volgens mij niet hoor, maar indien jij dat kan, wil ik ook wel eens weten hoe dan? :)

Exit

Legacy Member
van een oem (van fabrikanten van pc's) en recovery cd's ok, dan wel omdat daarin een key verwerkt zit MAAR dat is de algemene merk key, niet de individuele key

ze gaan niet voor elke key speciaal een cd gaan branden of image maken
en al helemaal niet van een retail, daarin zitten geen key's verwerkt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan