Jozefin
Legacy Member
Hoi,
Onlangs was mijn pc niet zo werkend meer en bleek dat de harde schijf kapot was. Omdat er geen garantie meer opzat heb ik zelf een nieuwe gekocht en zelf windows xp mediacenter erop gezet dat ik in der tijd gekocht had. Nu ben ik dat stickertje kwijt waar de officiële key opstaat (plakt ook niet tegen de kast ofzo) MAAR: heb dus nog wel de officiële cd.
Nu mijn vraag: Kan ik nog achter die code komen via die cd? / moet ik nu zo een nieuwe sleutel aanvragen-kopen / moet ik een nieuwe versie van windows ineens kopen?
(op de site van microsoft proberen ze mij alleen windows 7 aan te smeren of een telefoontje van €75 te laten doen)
Dank voor alle hulp!
Onlangs was mijn pc niet zo werkend meer en bleek dat de harde schijf kapot was. Omdat er geen garantie meer opzat heb ik zelf een nieuwe gekocht en zelf windows xp mediacenter erop gezet dat ik in der tijd gekocht had. Nu ben ik dat stickertje kwijt waar de officiële key opstaat (plakt ook niet tegen de kast ofzo) MAAR: heb dus nog wel de officiële cd.
Nu mijn vraag: Kan ik nog achter die code komen via die cd? / moet ik nu zo een nieuwe sleutel aanvragen-kopen / moet ik een nieuwe versie van windows ineens kopen?
(op de site van microsoft proberen ze mij alleen windows 7 aan te smeren of een telefoontje van €75 te laten doen)
Dank voor alle hulp!

