gStar
Legacy Member
Goeienacht ,
Ik zit hier rustig op pc , ik wil nog is ff HL2 DM spelen , ineens zegtem dat ni op men pc staat , terwijl het er wel opstond want had het al gespeeld.
Ik wil gaan zien bij mijn programma's en dan steam map , ineens zie ik da er meer dan den helft van mijn progs van men HDD zijn
.
What the fuck is going on with my Computer
Ik zit hier rustig op pc , ik wil nog is ff HL2 DM spelen , ineens zegtem dat ni op men pc staat , terwijl het er wel opstond want had het al gespeeld.
Ik wil gaan zien bij mijn programma's en dan steam map , ineens zie ik da er meer dan den helft van mijn progs van men HDD zijn
.What the fuck is going on with my Computer





.