Gentei
Legacy Member
Oke, heb juist ne mens van telenet over de vloer gehad, heeft digitaal tv en draadloos internet aangesloten.
Mens heeft proper werk gedaan en ben zeer tevreden alleen is er één probleem en hij is hier echt wel lang gebleven om het te proberen fixen maar lukte precies niet.
Anyway het zit dus zo, Ik heb hier een usb-wifi netwerkkaart (Linksys) en ik maar verbinding met mijn netwerk maar de signaalsterkte is zeer laag (1 blokje), terwijl hij een andere netwerk vind van mijn gebuur waarvan de signaal zeer sterk is (3 van de 4 blokjes)
Het strafste van al is dat hij op dit moment zegt dat er geen signaal is terwijl ik probleemloos surf...? en het internet is ook nog normaal het is niet traag of iets anders...
Nu bij de gebuur staat er wel WPA2 bij mij staat er WPA...?
heeft dit enige verschil?
Iemand ideen tips om dit op te lossen of hoe ik kan testen wat de werkelijke signaalsterke is voor mijn desktop?
mijn laptop vindt in dezelfde kamer wel het signaal en ook een heel sterke signaal...?
Mens heeft proper werk gedaan en ben zeer tevreden alleen is er één probleem en hij is hier echt wel lang gebleven om het te proberen fixen maar lukte precies niet.
Anyway het zit dus zo, Ik heb hier een usb-wifi netwerkkaart (Linksys) en ik maar verbinding met mijn netwerk maar de signaalsterkte is zeer laag (1 blokje), terwijl hij een andere netwerk vind van mijn gebuur waarvan de signaal zeer sterk is (3 van de 4 blokjes)
Het strafste van al is dat hij op dit moment zegt dat er geen signaal is terwijl ik probleemloos surf...? en het internet is ook nog normaal het is niet traag of iets anders...
Nu bij de gebuur staat er wel WPA2 bij mij staat er WPA...?
heeft dit enige verschil?
Iemand ideen tips om dit op te lossen of hoe ik kan testen wat de werkelijke signaalsterke is voor mijn desktop?
mijn laptop vindt in dezelfde kamer wel het signaal en ook een heel sterke signaal...?
dus kijk die factoren hierboven misschien eens na? En anders weet ik niet hoe ik je zou kunnen helpen!