Niki
Legacy Member
mja ik ben vrij noob op het OS gebied enzo dus sorry als ik domme vragen stel enzo 
ik heb zo ergens gehoord dat het mogelijk is van een soort winxp cd te maken, die dus na de gebruikelijke install van het OS ook meteen uw settings zet zoals ge ze hebt gekozen bij het maken van zo een cd (resolutie, takenbalk kleurtjes en grootte, geluidsettings, muissnelheid en zo enkele basic drivers enz..). Basically da ge dus geen half uur moet dingskes veranderen en instellen na een format!
Bestaat da, zoja, hoe noemt da en hoe kan ik zoiets maken?
Ik heb dus een officieel, gekochte versie van microsoft windows xp voor in het geval dat een issue zou kunnen zijn
Bedankt!

ik heb zo ergens gehoord dat het mogelijk is van een soort winxp cd te maken, die dus na de gebruikelijke install van het OS ook meteen uw settings zet zoals ge ze hebt gekozen bij het maken van zo een cd (resolutie, takenbalk kleurtjes en grootte, geluidsettings, muissnelheid en zo enkele basic drivers enz..). Basically da ge dus geen half uur moet dingskes veranderen en instellen na een format!
Bestaat da, zoja, hoe noemt da en hoe kan ik zoiets maken?
Ik heb dus een officieel, gekochte versie van microsoft windows xp voor in het geval dat een issue zou kunnen zijn

Bedankt!