Boubie
Legacy Member
Hallo,
Ik heb al een week een raar probleem met mijn pc. Als ik deze opstart soms krijg ik een zwart scherm met een cursor links bovenaan en Windows xp pro start niet meer op. Dit is juist na het schem van de Bios. Ik heb wat zitten 'Googlen' en heb gelezen op paar forums dat het beste is om een herinstallatie te doen van Windows.
MAAR:
In het blauw scherm van de "Windows XP Setup" krijg ik wel de opties te zien wat ik wil doen maar deze letters zijn zeer onduidelijk, ik krijg namelijk leestekens ipv letters te zien. Waar vb 'ENTER' moet staan staan nu leestekens zoals ',?,*...
Weet verder geen andere oplossing. Mss dat iemand mij verder kan helpen hiermee?
Ik heb al een week een raar probleem met mijn pc. Als ik deze opstart soms krijg ik een zwart scherm met een cursor links bovenaan en Windows xp pro start niet meer op. Dit is juist na het schem van de Bios. Ik heb wat zitten 'Googlen' en heb gelezen op paar forums dat het beste is om een herinstallatie te doen van Windows.
MAAR:
In het blauw scherm van de "Windows XP Setup" krijg ik wel de opties te zien wat ik wil doen maar deze letters zijn zeer onduidelijk, ik krijg namelijk leestekens ipv letters te zien. Waar vb 'ENTER' moet staan staan nu leestekens zoals ',?,*...
Weet verder geen andere oplossing. Mss dat iemand mij verder kan helpen hiermee?


