Phantom
Legacy Member
Misschien een domme vraag, maar ik vraag het toch maar aan de kenners hier.
Als ik winxp installeer op een nieuwe/geformatte schijf dan heb ik ergens de keuze "druk (een key) om een niet scsi(?) systeem te installeren.
Enig idee wat dit wil zeggen ?
Bedankt voor jullie help.
Als ik winxp installeer op een nieuwe/geformatte schijf dan heb ik ergens de keuze "druk (een key) om een niet scsi(?) systeem te installeren.
Enig idee wat dit wil zeggen ?
Bedankt voor jullie help.