RCoasterB
Legacy Member
Ik zit hier met het volgende probleem, ik dubbelklik op mijn map ( als administrator) met documenten. *BOING* Toegang geweigerd. Doodleuk weigert hij mij de toegang tot mijn eigen documenten, er staat dus wel misschien 30 GB in die document mappen. Nu vraag ik me af: hoe ga ik ooit toegang tot deze mappen kunnen krijgen.
Het is ook Microsoft hun eigen schuld met hun stomme SP2 :ironic: . Tijdens de installatie van dat rommel product, crashde men pc, fataal voor mijn Windows. Mocht ik weer even een nieuw besturingssysteem installeren, omdat de andere Windows XP crasht tijdens de lanch . Dus na zon leuke 3 uur Windows er eindelijk terug opstond, was de hele toegang tot de C:/ schijf geblokeert, een tijd later mocht ik de C:/ schijf weer op, maar die 30 GB documenten niet. Als ik probeer te formateren, doet hij alles weg buiten die map, omdat de toegang geweigerd is.
Weet iemand hier een oplossing voor hoe ik ooit terug in die mappen zou kunnen geraken, omdat er toch kostbare informatie in zat. En het toch lekker 30 GB op men schijf inneemt.
Iemand hulp hoe ik nu die map binnen geraak? En this dus Windows XP Home edition.
Het is ook Microsoft hun eigen schuld met hun stomme SP2 :ironic: . Tijdens de installatie van dat rommel product, crashde men pc, fataal voor mijn Windows. Mocht ik weer even een nieuw besturingssysteem installeren, omdat de andere Windows XP crasht tijdens de lanch . Dus na zon leuke 3 uur Windows er eindelijk terug opstond, was de hele toegang tot de C:/ schijf geblokeert, een tijd later mocht ik de C:/ schijf weer op, maar die 30 GB documenten niet. Als ik probeer te formateren, doet hij alles weg buiten die map, omdat de toegang geweigerd is.
Weet iemand hier een oplossing voor hoe ik ooit terug in die mappen zou kunnen geraken, omdat er toch kostbare informatie in zat. En het toch lekker 30 GB op men schijf inneemt.
Iemand hulp hoe ik nu die map binnen geraak? En this dus Windows XP Home edition.

.