Obscura
Legacy Member
goeiedag ik heb een probleem met windows taakbeheer, nl. het gaat niet!
als ik op control alt delete duw krijg ik dit:
Taakbeheer is uitgeschakeld door de systeembeheerder
ik ben de enige gebruiker op deze computer en gebruik geen paswoorden ofzo, dus weet er iemand wat het probleem is?
dank bij voorbaat
davy
als ik op control alt delete duw krijg ik dit:
Taakbeheer is uitgeschakeld door de systeembeheerder
ik ben de enige gebruiker op deze computer en gebruik geen paswoorden ofzo, dus weet er iemand wat het probleem is?
dank bij voorbaat
davy
