superbus
Legacy Member
Beste,
Daar ik me voor een paar maand in Frankrijk bevind nu, volg ik Expeditie Robinson altijd op deze website: http://www.rtl.nl/components/reality/expeditierobinson/index_video.xml
Nu blijkt dat de nieuwste aflevering in Frankrijk niet meer beschikbaar is wegens media rechtne
Enige reden om dit te omzeilen?
Grote dank,
Tom
Daar ik me voor een paar maand in Frankrijk bevind nu, volg ik Expeditie Robinson altijd op deze website: http://www.rtl.nl/components/reality/expeditierobinson/index_video.xml

Nu blijkt dat de nieuwste aflevering in Frankrijk niet meer beschikbaar is wegens media rechtne

Enige reden om dit te omzeilen?
Grote dank,
Tom