stijn_goethals
Legacy Member
hey wat is windows media player network sharing-service of wmpnetwk.EXE
kan ik dit afsluiten wat het gebruikt heel veel cpu van mijn computer.
ik heb win7 en gebruik itunes voor mijn muziek en video enz...
dus iemand die mij kan helpen? (muziek delen doen we niet. alles staat openbaar en anders kopiëren we dat.)
kan ik dit afsluiten wat het gebruikt heel veel cpu van mijn computer.
ik heb win7 en gebruik itunes voor mijn muziek en video enz...
dus iemand die mij kan helpen? (muziek delen doen we niet. alles staat openbaar en anders kopiëren we dat.)